Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2016, 19:54   #2
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
"Vraag geen advies maar eis een plan"......
Best een goede spreuk.
Maar blijkbaar is Optima per onmiddelijk zijn banklicentie kwijt (met onmiddelijke preventie blockage van de rekeningen).
Er is ook sprake van een gerechtelijk onderzoek naar de top.
En de kans lijkt groot dat Optima straks ook zijn licentie als verzekeraar zal kwijtspelen.....


Het ganse "dossier" is evenwel geen "systeemramp",zeker niet in vergelijking met dexia,fortis....van enkele jaren geleden...

Maar wie weet,misschien zien we binnen enkele maanden,of misschien een jaar,nog een primeur voor Belgie,"bankiers" die achter de tralies gaan......
Ik moet niet weten van Optima. Het zijn gieren die met trucs achter de omvang van de rijkdom van hun potentiele klanten trachten te komen en dan alles trachten in te palmen. Via mijn verzekeraar tegen wie ik beleefd wilde blijven heb ik me laten overtuigen naar een diner te gaan ergens in een duur restaurant met een dertigtal potentiele doelwitten. Aan elke tafel zat zo een brainwasher en dan uit beleefdheid kon je niet anders dan enkele weken later hen te laten langskomen.

Ik heb hun verkooppraatjes enkele minuten ondergaan om uiteindelijk te zeggen dat het me niet interesseerde. Er volgde nogal een neerbuigende en nijdige reactie omdat ik in hun praatjes niet trapte.

Dat is al enkele jaren geleden maar toen wist ik al dat het bedriegers waren.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden