Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2004, 12:45   #43
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Als ge geen verschil ziet in de mensen, moet U werkelijk kleurenblind zijn, om dan nog te ontkennen
Natuurlijk neem ik waar dat er mensen met verschillende huidskleuren rondlopen, daar gaat het hier echter helemaal niet om. Ik zie namelijk tevens overduidelijk mensen rondlopen met verschillende haarkleuren, maar voor zover ik weet is dat geen reden om van verschillende rassen (op basis van haarkleur) te spreken. Ik vind dat allemaal heel tof dat gij op basis van huidskleur mensen in een verschillend (rassen)hokje wenst te duwen, maar ik vraag mij dan op welke objectieve basis? Bepalen tot welke groep iemand behoort volgens huidskleur is immers volgens mij geen objectief gegeven.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline