Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2018, 15:31   #12
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Particulier of op een bedrijf? En ik ken ook twee mensen met een Tesla. Niets mis mee. Wel beiden op het bedrijf aangekocht. Omdat ze een hoge VAA op hun ICE wagens beu waren. Of niet meer konden betalen? En ze hun E-wagen 120% fiscaal kunnen inbrengen. En gratis kunnen opladen. Maar beiden zou ik nu niet onder de noemer autoliefhebber willen plaatsen. Eerder een berekend zaakvoeder of manager die eerst aan de centen denkt. Nu zie ik ze niet zoveel meer maar daarvoor was het telkens het gebluf over hun fiscaal voordeel van hun tesla. Mensen waren steeds diezelfde plaat meer dan beu gehoord. Een van de twee zal kortelings wel anders piepen. Zijn job en zijn toekomst wordt momenteel dus nu deze namiddag besproken (en ja dit is dus echt leedvermaak maar heeft niets met Tesla als autobouwer te maken).

Maar het gaat over de vraag naar E-wagens in het algemeen. En niet Tesla. Dus stijgt de vraag? Jazeker en ze zal nog meer stijgen. Eens de vertrouwde merken meerdere modellen in hun gamma hebben. Zal daardoor de ICE wagen verdwijnen? Neen zeker niet. Dieselverkoop neemt af maar niet iedereen rijdt met een dieselwagen rond
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden