Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2021, 23:52   #20689
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zeer goed mogelijk dat Loeb fout zat natuurlijk.
Die kans is meer dan waarschijnlijk aanwezig....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar Loeb zei dit niet zo maar.
Er zal inderdaad een reden achter zitten hoor, misschien valt de verkoop van zijn boek tegen en hoopt hij dat hier met zijn beweringen aan te zwengelen..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hij nam bepaalde anomalieën waar m.b.t. tot het object:
Ik dacht dat verschillen tussen de rondvliegende stukken ruimtepuin nét zo gewoon zouden zijn als de verschillen tussen wolken die je dagelijks boven je hoofd door de lucht ziet zweven....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
-het was een lang voorwerp (sigaarvormig) wat hoogst ongewoon is voor een asteroïde of komeet.
Welk referentiekader bepaald hier wat gewoon of ongewoon is mijn beste ,we hebben daar géén enkel referentiekader over.....

En waarom zouden langwerpige asteroïden dan zo ongewoon moeten zijn...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
-het weerkaatste 10x meer licht uit dan dat men van een asteroïde of komeet kon verwachten en het materiaal van het voorwerp glimde of glom alsof het leek op een soort gepolijst staal.
En waarom zou dat niet kunnen , hoeveel metaal bevatte die asteroïde en welke samenstelling had dat metaal ,géén mens weet het ,wat we wél weten dat het niet een en al rots was...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
-eens voorbij de zon versnelde het object op een abnormale wijze en stoof zeer snel weg.
Mijn beste , wij aardlingen lanceren zelfs ruimtetuigen waarbij wij gebruik maken van de aantrekkingskracht van een planeet uit ons zonnestelsel om dat ruimtetuig verder de ruimte in te laten slingeren....

Wie zegt niet dat hier hetzelfde is gebeurd met oumuamua....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het geen nog niet betekent dat het een alien ruimteschip zou geweest zijn, maar het zou wel kunnen.
Ach , hier is het , wel , niet, wel ,ge zijt u weer aan het indekken met dit dubbelzijdig antwoord .....

Die gasten van Finding bigfoot hebben concurrentie gekregen, die zeggen ook ,ik weet niet wat het was wat je hebt gezien ,maar ik ben er zeker van dat je een bigfoot hebt gezien....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden