Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2017, 23:52   #189
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Vriendjes die hem verdedigen ?

Wel integendeel : de mening van de vermeende vriendjes over mijnheer doktoor en zijn knutselarijen is niet bepaald vleiend…… Enkele citaten, ons door de doktoor zelve verstrekt :

* «Die seminars brengen ons werk in conflict en zullen de duur ervan bekorten» (post 134)
* «Het zal barrières op gaan werpen en ons werk nog moeilijker maken» (post 134)
* «Ik denk dat wij slim moeten zijn en snelstens een netto nut-berekening moeten maken» (post 134)
* «Zelfverheerlijking moet geen motivatie zijn» (post 134)
* «Geen mens snapt dit. Zeker geen bedrijfsleider die in moeilijkheden zit en aan wiskundig gedoe geen boodschap heeft» (post 148)
* «Het komt irriterend over en samen met je superieure stijl maakt het je niet geliefd en of geeft het weinig vertrouwen» (post 148)
* «Leg dit eenvoudiger uit zonder teveel wierook voor jezelf» (post 148)
* «Met vragen naar je publiek niet overkomen als 'ik heb de grootste pik' en jullie weten niets!» (post 148)
* «Bij antwoorden niet denigrerend gaan doen. Mensen hebben ook wel kennis en ervaring hoor.» (post 148)
etc.….etc……

Niet enkel is dit alles bij elkaar nogal schrijnend voor iemand die hier gezwind komt liegen dat hij 350 euro per persoon ontvangt voor zijn «voordrachten», maar bovendien stellen we vast dat voor de doktoor ten aanzien van zijn vermeende vriendjes een gezegde heel erg toepasselijk is : la mayonnaise ne prend plus. Of zeer vrij in uw taal vertaald : zijn vermeende vriendjes hebben hem al grotendeels laten vallen.
De ploeg heeft bang dat ik in oorlog kom met de advocatuur dus voordracht gaat enkel voor boekhouders gebeuren en gratis.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden