Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2018, 02:13   #33
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En een front voor de russische geheime dienst.
Wikileaks heeft ook Rusland een pak slaag gegeven. Zoek en google..

Kunt ge mij een voorbeeld geven dat de de New York times of Amazone Washinton post tegen de belangen van Amerikaanse intelligence community ingingen. Het woord 'community' alleen al. Bestaat er iets van een Witte huis community of senaat community ?

'Rat' Muller (jawel de man die nu Cohen en Manafort mangelt) die destijds geen zonder een plooi in zijn gezicht een conferentie aan de pers gaf dat Sadam zich niet hield aan de verwijdering WMD. Dit zoals wij nu allemaal nu weten bullshit was. Hij moest beter beter weten Tavek !

Waarom wordt deze pathologische leugenaar casu quo hufter niet afgestraft voor de dood voor meer dan een miljoendoden, in Irak, een desastreus economische adervloeing voor de Amerikaanse economie teweeg heet gebracht. Nou leg uit, waarom ?

To the point: overtuig mij dat uw antwoord niet op naïviteit berust, u geen collaborateur van de MSM (amateurs) bent waarvan sommigen 30K dagelijks bijschrijven op hun bankrekening, en parfum nodig hebben om hun verachtelijk werk met een zweem van bloemetjes geur ; dit noodzakelijk om hun werkelijke zwaveldioxide stank, te moeten onderdrukken;

kritische journalisten bij BBC de laan uit zijn gestuurd; wat blijft over; juist ja uw mening...

OFF TOPIC: Moet ik nog duidelijker zijn; moeten er nog meer bellen rinkelen. de helft van Amerika leeft in armoede; waar heeft de liberal media het over Russsia, Russia, Russia. Waarom niet over de belangen van Qatar en Israel die CNN op de knieen heeft gekregen door geen happy Chrismus meer te wensen maar happy holidays. Waarom niet het ziekenfonds op orde bregen / single pay; Russia, Russia, Russia is gewoon een doodlopende weg en exact hetzelfde kan Trump doen wat Obama heeft gedaan; nml de intelligence politiseren. Wie is daar mede aan verantwoordelijk; juist ja u; u bent een der massa die als een waardeloze nutteloze pion zijn/haar prikkels afgeeft aan de sociaal media; ergo weer het extra nodige brandhout voor fake news voor MSM.

Wie bent u wat dat u; misschien er een glaasje prik drinken bij (..) of thuis met een krant in de krant de waarheid in pacht meent te hebben.

Ps; 2e x Ik geef u de voordeel van twijfel; leg ons uit dat u geen nuttloze idioot bent !

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 juli 2018 om 02:42.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden