Los bericht bekijken
Oud 13 december 2019, 11:31   #998
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
En dat was perfect te voorspellen. Niks ongelofelijks aan.
Achteraf is natuurlijk alles perfect te voorspellen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De democraten doen namelijk ook aan machtsmisbruik. Ten eerste het nepotisme van Biden in Oekraïne, en ten tweede het hele impeachmentcircus zelf wat duidelijk een electorale bedoeling heeft. Pot verwijt de ketel.
Aaaah, jammer. Ik had gehoopt dat het zuiver analystisch discussie zou opleveren met toch enige common ground over de feiten. Blijkbaar niet dus. Sneu.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Verwonderd het dan dat Trump juist populairder werd?
Euh, dat zei ik niet. En dat zijn ook niet de feiten. Feit is dat de er nauwelijks enige verandering is in Trump's (on)populariteit. Hij is niet populairder geworden. In de marge, hij is al enige tijd niet populair hoor (apporval rating van 40-45% zoiets)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
In plaats van vanaf dag 1 bezig te zijn als slechte verliezers om Trump illegitiem te achten met hun deplorables mindset en hun mislukte rusiagate strategie zouden de democraten beter bezig zijn geweest met de noden van de mensen. Ze hebben trouwens het wapen in huis om Trump te verslaan. Dat heet Sanders die Trump wel kan verslaan volgens de polls. Maar de democraten zijn zo ver afgegleden naar het prioriseren van corporatieve belangen dat ze nog liever Trump zouden behouden dan Sanders naar voren schuiven. Dat verraad aan hun kiezer deed hen vorige keer de das om en dreigt in 2020 hetzelfde te doen.

De impeachment strategie is de zoveelste strategische flater van de democraten. Een flinterdunne beschuldiging waar moeilijk iemand echt van kan wakker liggen en duidelijk electoraal geïnspireerd.

De manier waarop ik de democraten nog voordeel zie halen met hun impeachment is als ze nog bewijzen achter houden maar eerst Trump willen laten liegen voor het congres. Clinton loog onder ede.... remember.
Mee eens. Vooral dan de naiviteit van de strategie van de democraten
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden