Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2004, 21:25   #12
Helga Stevens
Vreemdeling
 
Helga Stevens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Gent (St Amandsberg)
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Dit is deels te wijten aan de dubieuze Kartel-vorming met de vijand. Had CD&V ten tijde van de CVP iets meer om Vlaanderen gegeven, was er nooit géén behoefte geweest aan N-VA en nu gaan ze samenwonen.
Na 13 juni zal waarschijnlijk blijken dat jullie qua aantal stemmen weinig meerwaarde betekenen voor CD&V die jullie ofwel helemaal zal opslorpen ofwel zal afstoten als een vies nageboorte. Of denk ik dit verkeerd?

Getekend,
Iemand die bij de jongste verkiezingen N-VA gestemd heeft, maar daar nu grote spijt van heeft.
Hierover is elders op "mijn" forum al gediscussieerd, dus ik ga mezelf hier niet opnieuw herhalen. I.p.v. te speculeren wachten we best gewoon af wat de verkiezingen opleveren, want er kan van alles gebeuren en de weg is nog lang! Daarna zien we wel weer! Al die peilingen...best leuk, maar ze hebben toch onbewust een beïnvloedend en opinievormend effect. Mensen zijn nu eenmaal kuddebeesten of juist niet. Hierdoor kunnen mensen van mening veranderen en anders gaan stemmen. Niet zo neutraal dus, maar ja, we leven nu eenmaal in een mediamaatschappij. Van mij mogen die peilingen er best wezen, maar misschien zou ook hiervoor een soort van sperperiode (bv minimum 2 maanden) moeten worden ingevoerd, zodat de publieke opinie (en de partijen) hierdoor niet meer beinvloed kunnen worden gedurende de laatste weken of maanden voor de verkiezingen.
__________________
Helga STEVENS
N-VA Kandidaat voor het Vlaams Parlement

4de plaats op CD&V - N-VA Kartellijst Oost-Vlaanderen
Helga Stevens is offline