Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2018, 10:30   #39
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Vlaamse vrouwen zijn ook gewoon de mooiste, nette vrouwen ter wereld en hebben vaak een goed modegevoel en veel stijl. En dankzij het feit dat ze massaal hogere opleidingen volgen, ook nog eens intelligent en mondig.

Als je als man niet voldoende in huis hebt om dat soort vrouwen te behagen, tja, dan moet je in de eerste plaats naar je eigen kijken.
ik besefte achteraf pas dat ik eigenlijk mijn eigen ervaringen en partners beschreef (een Waalse voldeed daar ook al wel eens aan) ... ik geloof niet zo in 'algemene eigenschappen' ... zo zijn er ook nogal wat Vlaamse vrouwen die ik absoluut niet in mijn nabijheid zou willen hebben ook.

laat ons het erop houden dat het de kwaliteiten zijn die voor mij noodzakelijk zijn voor een partnerschap.

met een lastige beperking tot slechts vijf eigenschappen natuurlijk, er zijn er nog wel wat.

bij het opstellen ook vastgesteld dat ik niet een vast lijstje in mijn hoofd heb ... moest er wel wat naar zoeken ... maar in praktijk kwam het hier blijkbaar wel altijd daarop neer al.

Laatst gewijzigd door Anna List : 21 maart 2018 om 10:33.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden