Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2007, 22:08   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Vrijheid mijn beste, vrijheid. Het maakt niet uit dat hij soms ook goede dingen kan doen, die camera, maar het feit dat ie alles registreert wat je doet, is gewoon een pure aanval op mijn privacy en vrijheid.

Een lading hagel verdient zo een apparaat.
Ten eerste, ik hou zo niet van mensen die dreigen iets kapot te maken met vuurwapens.

Ten tweede, ik hou zo niet van mensen die maar wat leuteren over dingen waarvan ze vermoeden dat ze in de mode zijn, zoals in jouw geval privacy (wat je verwart met vrijheid). Jij bent zo een van die mensen die, mocht het nog niet uitgevonden zijn, zou reklameren in naam van privacy, indien men nummerplaten op je auto zou bevestigen, om parkeerovertredingen te kunnen maken, om vluchtmisdrijven te kunnen voorkomen, om roodlichtrijden te kunnen beboeten ....

On topik: er staat nergens vermeld dat die beelden opgenomen zouden worden, geanalyseerd, gesorteerd bewaard enzovoorts; zodanig dat voor een klein dorpke er reeds een verwerkings- en opslagkapaciteit zou nodig zijn waar de CIA maar van zou kunnen dromen.
Als die beelden zouden opgeslagen worden voor enkele dagen, tot er zekerheid is dat ze niet meer nodig zijn voor gerechtelijke ophelderingen (genre Joe Van Holsbeek), dan is daar niet het minste probleem.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden