Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2004, 16:45   #1
Ben Patriot
Burger
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 126
Standaard

Voor sommige extreem-link(S)en/ rooie fascisten zijn alle middelen en bewoordingen geoorloofd in de strijd tegen alles wat rechts en vermeend "extreem"-rechts is.
Men gaat dan diep, heel diep graven in een ver verleden.
Of ze plakken allerlei gebeurtenissen en onbenullige details uit het privéleven van "extreem"-rechtse politici aan elkaar en proberen daarmee een slecht beeld neer te zetten van hun rechtse tegenstanders, waardoor het lijkt dat dit welhaast monsters zouden zijn.
Zelf zijn het bijna heiligen die niets en niemand misdoen!
Met zo´n misselijk makende poging om weer eens rechtse politici en partijen te nazificeren werd de lezer van het regionale dagblad het Rotterdams Dagblad van zaterdag 19 juni 2004 geconfronteerd.
Wie de moeite neemt om onderstaande column te lezen,
zal net als mij overkwam zich bijna een breuk lachen, als wel ook diep medelijden hebben met zo´n grote dosis fantasie en haat tegen de sterk groeiende en toekomstige regeringspartij in Vlaanderen het Vlaams Blok.

Lees, "huiver", en lach mee :

Rechterarm

Op de archiefbeelden marcheren ze lustig zingend in paramilitaire uniformen door de straten. Symbolen op mouw en banier die doen denken aan hakenkruizen (maar dat natuurlijk net niet zijn).
Ze verbranden Belgische vlaggen en vallen Franstalige landgenoten aan:
`Franse ratten, rol uw matten!`
Ze ballen vuisten, vechten tegen de politie, schreeuwen racistische leuzen en schieten zelfs in het rond. U begrijpt het al: dat zijn rabiate Vlamingen.
De schreeuwers hebben sindsdien pakken aan en dassen om gedaan en zitten nu in het parlement voor het Vlaams Blok.
De vermomming werkt, want één op de vier Vlamingen stemde deze week voor het ´eigen volk` en tegen `de schaapsstal van de "democratische" partijen`.
Filip Dewinter kreeg verreweg de meeste stemmen van alle kandidaten.
Dat geeft een bezoekje aan de Vogeltjesmarkt een heel ander aanzien!
De allereerste Blok-voorzitter, Karel Dillen, staat op een oude foto met zijn rechterarm ferm vooruitgestrekt -en dat jaren na de oorlog.
Hij vertaalde een Frans boek waarin serieus wordt beweerd dat de vernietigingskampen om propagandaredenen werden gebouwd met decors uit het ´joodse´ Hollywood.
Hij en andere Vlaams Blokkers hadden nauwe banden met de Vlaamse Militanten Orde, die graag vergaderde met de Ku Klux Klan. Twintig jaar geleden werd de Orde (leuk woord trouwens, in dit verband) verboden omdat het een privémilitie was.
Dewinter ontkent doorgaans zijn racistische en neonazistische inborst.
Maar tegelijk houdt hij niet op `taboes´ te doorbreken die te maken hebben met de `mislukte integratie` van de ´inwijkelingen`.
Buiten het gezicht van niet-ingewijden verspreidt de partij volgens de rechter kwalijker teksten en symbolen. Onderdrukking van de vrijheid van meningsuiting! mort het Blok. Het zal lekker worden, als we geen landgenoten meer mogen beledigen!
TV5 filmde folderende Wáálse Vlaams Blok-leden. Al het propagandamateriaal is principieel in het Nederlands. De krantjes willen ´Franse ratten buiten´ hebben. Maar dat kunnen de ratten die de krantjes uitdelen niet lezen.
Het is makkelijk lachen om de verdwazing van de zuiderburen. Maar het Vlaams Blok is dichtbij. Griezelig dichtbij zelfs. De kopstukken zijn de beste maatjes met de lieden van Voorpost. Een club die zich niet schaamt toe te geven dat ze voortbouwt op het gedachtegoed van collaborateurs van ´40- ´45.
Vastberaden nationalisten van het `heelnederlandse´ soort. Ja: zij willen met ons in één groot Avondland. Maar ook wil Voorpost de banden aanhalen met de laatste Boeren in Zuid-Afrika. Allemaal ´eigen volk´.....Vanzelf heeft Voorpost
ook op ons grondgebied een afdeling... Edah heeft het al moeten bezuren, vanwege de verkoop van islamitisch geslacht vlees.
Op zulke gekken werkt werkeloosheid als benzine op de barbcue.
Als de werkeloosheid blijft stijgen in het tempo dat dit kabinet aanjaagt, voorspel ik het nedernazisme een bloeiende toekomst.
Oefen uw rechterarm maar vast.

Commentaar:
Nog nooit zo hard gelachen om zoveel onzin eigenlijk!!
Hoe diep kun je zakken om zo iets uit je pen te krijgen???

Zelf ben ik trouwens al jarenlang lid van Voorpost en weet deze rooie-fascist dingen daarover te vertellen die helemaal nieuw zijn voor mij.....!!
Zoals:
...........
Een club die zich niet schaamt toe te geven dat ze voortbouwt op het gedachtegoed van collaborateurs van ´40- ´45.
.......
Ik schaam mij niet voor mijn afkomst, cultuur en identiteit, en daarom ben ik daar lid van en zal mij zelfs aktief daarvoor inzetten in de toekomst, dat hoeft echt geen geheim te zijn hoor!!

Tot slot:
Deze columniste is weer het zoveelste toonbeeld van een slecht verliezer, als ze niets meer weten terug te zeggen (repliceren) in het publieke debat,
gaat men geheel in extreem-link(S)e traditie maar wat zitten schelden, tieren en nazificeren, dus net doen alsof ze horen dat de SS in de verte al weer aan komt marcheren
Ben Patriot is offline