Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2016, 18:58   #213
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Zijn moedertaal beheerst hij thans ook maar amper.
Schitterend weer vandaag maar veel wind ,we zijn daarom in de middag naar de Riu Palace zwembad gaan liggen (beschut )

Ik heb een intellectuele masturbatie (in Antwerpen noemen ze dat kl..... komen )van het feit dat zo een volgens jullie lompe gast hier al voor de 26e maal 6 maanden kan overwinteren en dat zo slimme gasten die foutloos hebben leren schrijven nooit genoeg geld ermee verdienen om 1 week ,ik herhaal 1 week hier te verblijven.

Je verdient geen rode duit met foutloos te schrijven ,wat niemand kan want zie maar naar het groot dictee der Nederlanden.

Dus jullie repliek op mijn zeer veelvuldige fouten (is mijn handelsmerk geworden ,vandaar mijn handtekening) is niets anders dan de frustraties verwerken tussen jullie leven en dat van mij.

Vraag aan eender welk mens die moet arbeiden voor zijn kost of hij jaarlijks 6 maanden op verlof wilt gaan in de winter en in de zomer dan nog eens constant op het strand in Frankrijk of Knokke mag gaan liggen ,maar hij moet dan wel alles vergeten hoe foutloos te schrijven en je hebt 99,99999999999999999 procent kans dat ieder daar direct voor wil tekenen.

Ik studeer graag en dat is mijn beroep ,ik wordt betaald om iets te weten ,niet om iets te schrijven en nog minder om iets te doen (ik doe niks ,nadda ,noppes buiten een advies geven en ontvangen )

Dus schrijf verder zoveel mogelijk zonder fouten en probeer daar ook eens een stuivertje mee te verdienen

ZON ZEE EN STRAND.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-10-12.jpg‎
Bekeken: 120
Grootte:  181,4 KB
ID: 104427  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden