Los bericht bekijken
Oud 30 december 2017, 12:43   #17347
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
hoi, ik heb nog in een ufo club gezeten als tiener ik heb talloze boeken verslonden, was abonnee van x-factor, etc. Marc van de broucke (?? kan zijn dat ik zijn naam verkeerd spel) stuurde me mappen vol. Net zoals hem behoor ik nu tot sceptici.

U kan niet geloven hoe excited ik was toen die alien autopsie video naar boven kwam (bleek uiteraard een pop gevuld met dierenorganen later, bekend door de uitgever van de video "omdat het origineel te wazig is").

Ik wil er best in geloven hoor. Maar de getuigenissen en wazige beelden doen me niks meer.

neen, niet veel overtuigd me tot de wereld eindelijk eens DUIDELIJKE beelden ziet van een ufo en het liest een alien erbij in daglicht, scherp. iedereen heeft een telefoon met een camera op. zo moeilijk moet het toch niet zijn?

Ik geloof zeker en vast dat er planeten zijn met leven op. Leven dat misschien een paar miljoen jaar verder is dan ons op dichtbijzijnde planeten (dichtbijzijnde relatief bekeken dan, aannemende dat hun technologie zo ver gevorderd is dat ze lichtjaar per uur kunnen gaan ipv km per uur). Hyperinteliggente wezens die ons bekijken, zoals wij neerkijken op kakkerlakken. Wezens die misschien ons planeet eens bekeken hebben maar niets interessants zagen en verder gingen naar iets anders.

Wat wij als mensen doen is typisch menselijk, we zijn aliens als kleine grijze hulpeloze mannetjes. Een mens kan zich rationeel geen wezen inbeelden dat hoger staat dan hem, net zoals ons inbeeldingsvermogen van "God" ook maar reikt tot een vent in de hemel met een grijze baard.

Een realistischer beeld lijkt me dat als er ander leven is dat technologie heeft dat bij ons geraakt, niet lomp gaat crashen in een woestijn, of voor een camera die niet op scherp staat, wat huppel bewegingen maakt.
Dit zou ikzelf wel kunnen geschreven hebben. Een tweetje (2) voor deze!

Mi. iets wat elke degelijke onderzoeker zou moeten kunnen vaststellen op basis van wat heden voorhanden is. Het UFO-verhaal begint aan alle kanten te rammelen, het Pentagon grijpt in! Met straaljagers en vriendelijke, rollende en trollende drones... NEXT

BTW Het zogenaamde 'Universum' is niet groter dan wat het collectief 'de mensheid' ervan maken kan. Realiteit op basis van overeenkomsten/afspraken... De reden waarom sommige vragen gewoonweg geen antwoord krijgen, 'het beperkt gebruik van het humaan potentiaal'.

We moeten dus (terug) naar de maan (MAGA Trump)!

Uiteraard blijft het UFO-fenomeen bijzonder interessant en van enige amusementswaarde, maar niet meer dan dat. Er bestaat helemaal geen dreiging van geimporteerde ruimtewezens voor het luchtverkeer noch 'mensen op aarde'.

Bon, het blijft LOL
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 30 december 2017 om 12:46.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden