Los bericht bekijken
Oud 30 december 2017, 17:17   #17354
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Handig zijn betekend nog niet dat het simpel is, jij gaat er van uit dat het simpel is en ervaring hebben geeft recht op een claim dat jij het gemaakt hebt, met bewijzen van de middelen en je bent wereldberoemd, zoals die broers, die verklaarden ze gemaakt te hebben met wat touw en planken, let op ze moeten buigen niet breken....

Weet je zal mijn vrije tijd wat beter besteden aan het maken van graancirkels snachts en overdag ga ik werken en doe alsof ik niet bezig ben, hou ze lekker voor de gek en tien jaar later claim ik de cirkels als van mijn makelij, hoe gaan ze reageren denk je...ik zeg je, het interesseert me niets, ik bewijs alles op papier, foto's en middelen, inclusief complexe figuren...

Besides, enkele graancirkels die ontstaan zijn hebben een unieke kenmerk, jaren later kan men de vormen constateren waarop niets meer groeit en dat zet me aan het denken en tevens ook het argument wat betreft het verschil tussen echte en valse cirkels waarvan de ene niet door mensen gemaakt kunnen zijn en het andere wel en die laat achteraf niets achter zelfs geen plekken waarop niets meer groeien kan !
Eh ja, als jij het zegt zal het wel zo zijn...

Veel succes met het bewijzen dat graancirkels door buitenaardse wezens gemaakt zijn. Ik duim alvast voor je !!
kiko is offline   Met citaat antwoorden