Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2007, 11:33   #33
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
die heb ik ook gehad.
publiek recht in 2de kan.

verre van de meest boeiende cursus voor mij. moraalfilosofie van koen boey was veel interessanter.

maar velaers dus. daar heb ik eens een dikke buis bij gehaald. dat was toen ik examen publiek recht had de dag na het examen geschiedenis van de massamedia in belgie.
ocharme ik, na een nachtje amper slapen met een duf kopke een afspraak met deze man. eerste vraag goed, tweede half, derde niks.

Velaers is één van de beste proffen van de UA.

Maar ik heb er ook mee afgezien op het examen hoor... amai.

In mijn eerste jaar kreeg ik drie examenvragen en op het eerste zicht zag dat er een examen uit dat ik probleemloos zou afleggen.

Ik ga naar Velaers toe met goeie moed en vanaf de moment dat ik over hem zit, krijg ik gewoon de zenuwen tot en met.

Hij bekijkt mijn antwoorden, knikt eens en stelt dan de bijvraag die ervoor gezorgd heeft dat ik en een tweede zit voor dat vak had: "juffrouw, kan het arbitragehof aan de gehele grondwet toetsen?". Ik, op van de zenuwen, denk nee en zeg ja... De grootste fout die ik toen kon maken. Ik corrigeerde mijn repliek nog snel door te zeggen dat ik me vergist had en ik gaf de artikelnrs. mee die wél getoetst konden worden maar het mocht niet baten...

Laatst gewijzigd door Kim : 17 juni 2007 om 11:34.
Kim is offline   Met citaat antwoorden