Discussie: Het Tesla aandeel
Los bericht bekijken
Oud 27 april 2019, 00:37   #4795
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Diagonaal doorgenomen. Mijn indruk is dat Tesla nu de backlash krijgt voor hetgeen ze vorig jaar heeft gedaan. Teveel auto's met defecten (meervoud) zijn de band gerold en bij de klanten afgeleverd. Mensen die bedragen neertellen voor een Tesla zijn van een andere kaliber dan degeen die een 2e hands auto met 200K op de teller hebben. Van de laatste kan je defecten verwachten, niet bij Tesla. Klanten lopen over naar een ander merk. Een beperkt radius en minder technische foefjes is te prefereren boven een grote som geld spenderen en achteraf met hoofdpijn te worden opgezadeld. ~ Het loopt dus de richting zoals ik in 2018 had voorspeld. Rest de vraag: Gaat Tesla met dit verleden aan baggesauto's het weer en weer flikken om om geld in te zamelen. Of gaat men zich toeleggen op batterijen en laadstations en AI driving. Laatste 2 lijkt mij de beste optie overigens.
~Die batterijfabrieken zouden ook onder de vlag Parasonic door kunnen gaan, geen idee hoe dat gaat uitlopen bij een faillisement en vaak gebruikelijke herstart door betrokkenen.

Voor mij vragen; voor een ander een weet?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 april 2019 om 00:44.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden