Discussie: Het Tesla aandeel
Los bericht bekijken
Oud 21 september 2018, 13:29   #1729
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
I disconnected from Tesla. Too wild...Dit gaat ook niet goed (eindigen). Maar ik ga ook niet shorten.

Ik heb er geen goed oog in en mijn sympathie is ook verdwenen. Die gast lijkt door het dolle heen (van frustratie, zou ik zeggen..)

Zijn wagens zijn voor rijkjes. Zijn zogenaamde 'democratisering van de prijzen' gaat niet snel genoeg of mislukt..

Persoonlijk moet ik geen auto die 'zelf rijdt'.

Het was roekeloos en onverantwoord de rijke Tesla rijders het idee aan te rijken, sorry, reiken, dat ze de handen niet aan het stuur moesten houden.
Ik moet al die gesofistikeerde electronica niet in mijn auto.

Ik heb al genoeg aan één sensor in de uitlaat die mijn toerental af en toe beperkt.. Waarvoor ik al jaren naar een concessionaris zou moeten gaan op een groter eiland, waar ik absoluut geen zin in heb. Hier krijgen ze het niet opgelost. Beschikken niet over de juiste software...

Misschien rij ik over een paar jaar met een Twizzy als de prijssituatie niet snel betert en mijn tweedehandse diesel 'op is'.
Hey Eno2, fijn dat je nog eens komt kijken.

Awel, je gaat deze draad geluk brengen en het Tesla aandeel gaat nu toch eens permanent boven de $300 sukkelen. Ik hoor goed nieuws vandaag.

Laatst gewijzigd door Micele : 21 september 2018 om 13:31.
Micele is offline   Met citaat antwoorden