Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2009, 18:47   #19
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik zie niet in waarom ijveren voor een zelfstandig(er) Vlaanderen, een sociaal-solidaire grondhouding en een ecologisch gedachtegoed niet zouden kunnen samengaan.

Los daarvan kunnen buitenbeentjes alleen maar toegejuicht worden. Bij Groen! doet men daar kennelijk niet moeilijk over. Ik begrijp dat dat voor iemand uit een VB-cultuur volstrekt onbegrijpelijk is. Wat dat betreft weerspiegelt de partijcultuur de ideologie: voor buitenbeentjes is daar geen plaats.
Vreemd... ik ben zelf nogal een buitenbeentje.
Jammer dat Bart op jou genie en doorzicht moet rekenen om mij van antwoord te dienen.
Tussen haakjes, dat rechts en groen best samengaan heb ik in deze zelfde draad al aangegeven, zo lang is hij niet lees hem maar...
Dat GROEN! en rechts niet zo samengaan is evenzeer gekend.
Mijn vraag staat maar Bart zal haar dus blijkbaar niet beantwoorden...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden