Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2018, 22:32   #90
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik verwonder me er over dat er werd verwacht dat religieus fundamentalisme niet zou toenemen.
De koran geeft daar anders duidelijk antwoord op, integratie mag en kan niet volgens dat boek.
Moslims wordt geadviseerd om onder mekaar te blijven en niet moslims te wantrouwen, want zij zijn de duivel die je zullen verleiden tot een ander pad dan wat voor moslims toegelaten is.
Daarom is er zoveel haat tegen het Westen, we staan voor alle wat de Koran als de duivel voor moslims ziet.
Denk maar aan alcohol, vrouwen die doen waar ze zin in hebben, je verleiden, tot ontrouw aanzetten, scholen met leerstof die niet aansluit bij Islamitische principes, religie die ondergeschikt is aan wat de burger beslist, wij vertegenwoordigen Zina of chaos waarin je jezelf als moslim kunt verliezen.

De reactie is " strenger worden in de leer, je moslimidentiteit voorop zetten en openlijk het Westen bekritiseren, liefst vanuit de superioriteit van religie.
Velen kijken er naar en snappen het maar niet, waarbij links dan ook nog vol schuldbesef en steng geweten maar blijft roepen dat wij, de samenleving de schuldigen zijn.

Niet dus maar dan moet je je Westerse bril even afzetten, om te begrijpen wat je ziet.
Zonder inteelt zou het zeker zo erg niet zijn, niet iedereen met moslim achtergrond is achterlijk. De lage intelligentie van inteelters maakt ze religieuzer, er zijn studies over mentale toestand, intelligentie en religie die dat bevestigen.

Ik geloof nog steeds dat ze evengoed hun religie zouden verliezen net als ons, alleen wist ik toen niet van de neef/nicht inteelt.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden