Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2018, 15:03   #722
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
...
Als ik niet hier niets meer post valt deze thread stil. De reden is simpel, het onderwerp is niet meer cannabis, maar geertvdb. En ik geef dat grif toe, dat streelt mijn ego. Elke post van mij wordt hier geanalyseerd en besproken, binnenkort gaat er ongetwijfeld iemand een doctoraatsthesis maken over het forumfenomeen geertvdb.

U hebt hier een poging gedaan om uw argumenten aan te bieden, maar daarop krijgt u geen reactie, tenzij van mij. U krijgt wel veel schouderklopjes in uw strijd tegen het forumfenomeen geertvdb, maar over de essentie van de zaak is er geen reactie. Tenzij een lauwe poging van JvdB, maar die heeft snel zijn interesse verloren en heeft de voorkeur gegeven aan een discussie met alice over de wettelijkheid van de handdruk. Dat zegt genoeg over uw plaats in de food chain.

Witte Kaproen begint hier regelmatig een thread over 1 of andere grote onrechtvaardigheid tegenover de Vlamingen, en zijn boodschap is steeds: 'en nu komt Vlaamse onafhankelijkheid steeds dichterbij'.

De cannabisdraden worden hier ook begonnen met die intentie: legalisatie dichterbij brengen. Hebt u de indruk dat deze draad (en bij uitbreiding de andere draden op dit forum) de legalisatie dichterbij brengt?
De vraag stellen is de vraag beantwoorden. Geertvdb is niet het probleem. Ik stem niet op partijen die uitdrukkelijk tegen legalisatie zijn.
Als u wil weten wie het wel tegenhouden, dan moet u bij uw parochianen zijn. Maar ipv met hen in discussie te gaan, wrijft u hen over hun buikje.

Tja ...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden