Los bericht bekijken
Oud 17 september 2020, 15:17   #108
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Dat is uw mening. Ik denk daar anders over. Als die meerderheid er komt is dat door leugens, halve waarheden en populisme. Vergelijkbaar met hoe de BREXIT er gekomen is. Eenmaal de kiezer dat doorheeft is die meerderheid ver weg.
Een van die voorbeelden van leugens is de vergelijking met Zwitserland als welvarend land. Dat die vergelijking met een centralistisch geleid onafhankelijk Vlaanderen niet opgaat heb ik hier al tientallen keren geschreven. Ik ben blij dat iemand die in Zwitserland woont mijn stelling bevestigt.
Wat die meerderheid betreft. Bewijs mij eens dat het succes van het VB bij de laatste verkiezingen te danken was aan hun Vlaams-onafhankelijkheidsstreven en niet aan haar belofte van een minimumpensioen van 1.500 euro, of hun beloftes i.v.m. migratie.

De vergelijking met BREXIT is niet zo ver gezocht.
De reden dat Belgie nog bestaat is net door leugens, halve waarheden en populisme. Dat is de enige reden dat de meerderheid nog zover af is.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden