Los bericht bekijken
Oud 5 april 2011, 23:21   #562
stropke1000
Parlementslid
 
Geregistreerd: 27 maart 2010
Berichten: 1.710
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
En is het u nog nooit opgevallen dat die 'bende ambetenaren' de privésector vooruitdrijft als slaven ? En ons versmacht met hun regelkes, en absurde eisen in ons strot ramt gelijk een kip een ei uitkakt ?

Dit korps eist dus van de privésector dat ze de volledige gezondheidszorg ophoest (ik zou niet weten waarom de industrie de lasten van obesitas die voor 70% voorkomt bij mensen die niet inde industrie werken, de problemen van een nierpatient uit Togo die door absurde ethisch geredeneer van artsen recht hebben op die kusntnierbehandeling etc en dan nog eens een arbeidsverzekering extra moeten betalen), de volledige pensioenlast draagt inclusie via de belastingen van het ambtenarenkorps die er notabene dan alleen maar meestal contraproductieve maatregelen weet te verzinnen..) , de volledige werkloosheidsregeling financiert (die, waar dan notabene 90% pseudowerklozen in zitten die door de vakbond en andere eisen ondergedompeld worden in de sociale hangmat)

en die industrie uit de privé sector moet wonderwel aan 2 grote regels voldoen
1° zij moet ten alle tijde rendabel zijn, elke fout leidt tot faillissement

2° zij moet ten alle tijde concurreren met het buitenland, en noteer goed met groepen of bedrijven die bvb alle lasten defiscaliseren door alle arbeidsintensieve milieuonvriendelijke producties out te sourcen naar china.
Dus concurrenen met bedrijven die al die lasten niet moeten dragen, en die geen leger ambtenaren hebben die de pretentie hebben van te werken, en alle rechten egoistisch opeisen zodat de begroting leeggezogen wordt.

Dus het verwondert mij meer en meer dat uberhaupt hier nog bedrijven aanwezig zijn, en veel meer dan het type 'final touch' assemblagebedrijven zoals een toyota bvb enkele accessoires nog achteraf monteert.
ik geef jou hierbij het recht om naar het buitenland te emigreren.
stropke1000 is offline   Met citaat antwoorden