Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2017, 00:15   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
gadverdamme dat is nu reeds een hele avond gisteren dat ik er een ad op wenste te plaatsen en steeds werd ie 'geflagged' (lees; eraf gehaald), nu heb ik wat info wezen vergaren en blijkt dat het niet (uitsluitend) aan de moderatie zou liggen maar dat readers (dus iedereen in feite) er gewoon op de prohibited knop mogen drukken wat maakt dat een bepaalde ad plaatser bijgevolg gediskwalificeerd wordt oftewel geen ad mag plaatsen aangezien die gewoon verdwijnt...



blijkbaar hebben ze iets tegen korean adoptees en/of staat m'n kop hun niet aan (of dit nu vanwege de moderatie is of bepaalde 'readers' of een combinatie van beide laat ik in het midden) want mijn ad geraakte er simpelweg niet door en het is niet dat er illegale praktijken of zo in voor kwamen, i mean er zitten er echt wel tussen die ver over de schreef gaan itt mij dus, pffff



of:



kortom, ik zie echt niet waarom ze mij freedom of speech ontzeggen, zelfs toen ik in uitsluitend platonic postte werd het eraf gehaald, boe zeg, is dat balen......
Bembem kruipt nog maar eens in haar favoriete slachtofferrol. Geen h�*�*r op haar hoofd denkt eraan dat het aan haar slechte adem zou kunnen liggen.

Waarom zoek je geen troost bij Eno, bembem? Je bent toch niet boos op hem omdat hij je niet wil/kan insemineren zodat je een centje kunt verdienen aan het draagmoederschap?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 oktober 2017 om 00:17.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden