Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2009, 13:29   #16
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De reden waarom dit gebeurd is te lezen in deze paragraaf,



Dat is zo typisch, angst vertonen en dan verschieten dat die jongens als hyena's aanvallen.

Natuurlijk, als hij daar direkt die eerste tegen de grond mept dan wordt zijn portefueille niet gestolen en wordt hij ook niet op de sporen gegooid na een pak slaag want dan loopt het de "jongeren" dun door de broek.

Het gerecht steekt hem dan wel een tijdje in de gevangenis wegens aanranden van "jongeren". Racisme enzo, weet je wel?

Met de typische slavenmentaliteit is Cèdric en zijn omgeving nu allang blij dat het zo gelopen is.

Ik had exact hetzelfde idee toen ik het las, natuurlijk valt Cederic niks kwalijk te nemen, de jongen, goed , braaf en deftig opgevoed, ongetwijfeld al lang geconditioneerd door zijn omgeving en hetgeen hij reeds meegemaakt had, gaf toe aan deze vraag. Als je dit leest zou inderdaad je reactie moeten zijn, die "jongere" komt iets eisen, ge een passende reactie geeft.

Niet iedereen is natuurlijk even weerbaar, het mag gewoon niet kunnen dat een bendeke jong crapuul u wat komt afdreigen.

Anderzijds mag de maatschappij ook niet toelaten dat 5 nietsnutten een jonge gast zomaar aanvallen, ... hoeveel bangeschijters van reizegers stonden hier weer op te kijken... waar had de metrobrigade hem op dat moment weggestoken, ... en zaten de controleurs van de MIVB op dat moment allemaal op t WC misschien. dat maakt mij eigenlijk nog veel woester, dat er niemand is, die die gast gaat helpen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden