Los bericht bekijken
Oud 9 november 2020, 20:15   #59
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Trump polariseert zelf niet. Trump is gewoon een idioot, maar geen kwaaie. Gans de "intelligentia" hebben Trump als polarisatie-fixatie genomen. Hijzelf deed helemaal niks. Van in het begin was hij geen president maar een vijand voor zowel de media als de democraten. De gigantische propaganda campagne tegen Trump die vanaf zijn eerste dag na zijn verkiezing in gang werd gezet, heeft uiteraard een bijzonder polariserend effect gehad en ik denk dat dat scheuren zijn die puur de verantwoordelijkheid zijn van al die "weldenkenden". De enige andere president waarvan ik weet heb die zodanig het object is geweest van dergelijke polarisatie is Bush Jr geweest, maar die is zo slim geweest om een oorlog te beginnen. En nadien kon men niet meer tegen hem polariseren zonder ook landverrader te zijn.

De bron van de polarisatie is niet Trump, maar de afkeer van Trump, waar alle middelen, waaronder het verscheuren van de Amerikaanse maatschappij, goed genoeg voor was, zolang het doel maar bereikt werd. Dat doel werd nu bereikt, maar ik denk dat het een Pyrrhus overwinning is.

Men heeft de Russische techniek van de verbrande aarde toegepast, de vijand is verslagen, en het land verbrand.
gij kunt een stukje uit uw nek lullen...

Het was Trump die 'bevel' gaf om de migrantentrein vanuit Z.-Amerika neer te kogelen...het was Trump die de klimaatopwarming een hoax noemde, en het covidvirus van chinsese makelij, zonder voor al die bewering ook maar een bewijsstuk voor te leggen
edwinp is offline   Met citaat antwoorden