Los bericht bekijken
Oud 27 november 2004, 14:52   #59
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
Allez dat valt nog mee. Met Eno2 weet je echter nooit zeker. En wat doe je met de nieuwe werkloosheid of dacht je dat het een statisch systeem was dat je in één klap kan oplossen?
Ik denk dat mijn systeem al een enorme klap zou geven, maar ik heb geen bezwaar er nog een aantal andere te laten op volgen. Uppercut, linkse directe, plaagstoot- KO.

Welk incentief zou ik trouwens hebben om mijn werk goed te doen? Mijn nieuw verworven werkloosheid zou prompt herverdeeld worden.
Werklozen schreien dan ook alleen maar als ze een job verliezen die ze werkelijk echt graag deden. Zoals vroeger zouden de incentieven van de bazen komen, daar stellen de werknemers dan enthouisiasme tegenover,
met de welwillende hulp van de Goden.


Waarom mag ik niet meer werken? Recht op beperkte arbeid blijkbaar!
Mag je niet meer? Van mij wel.
Méér mag niet meer, dat is parasiteren op werklozen.

Moeten zelfstandigen ook hun arbeid herverdelen? "Ik wil wel volgende week komen maar het zal mijn collega zijn met zijn twee linkse handen en ogen in kikkerperspectief."
Slechts voor 15% - de rest blijft estetisch en ergonomisch volmaakt door de strenge eugenetica van de aanwervingspolitiek.

En antwoord eens niet met een LSD-zinnetje maar met een echt argument.
Voor een écht argument wil ik betaald worden- een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden