Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2014, 22:06   #31
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.487
Standaard

Ik wil Wilmots niet afbranden want ik was bij zijn aanstelling best tevreden met hem.
En hij heeft ons toch maar mooi naar het WK gebracht.

Eerlijk is eerlijk; op fysiek vlak hebben we fantastisch gepresteerd. De lopers bleven lopen en ik heb geen enkele Belg tegen de grond zien liggen met krampen en dat was bij (bijna alle) andere ploegen wel wat anders. Dus fysiek heeft-ie ze wel in orde gekregen.

Ook mentaal lijkt hij me goei werk te hebben verricht. Ik heb althans geen berichten uit Brazilie gehoord die anders beweerden. En als je zag hoe concurrenten elkaar feliciteerden na een gewonnen match of doelpunt (Lukaku en Origi bv) leek de teamgeest me wel goed te zitten. Het leek me een oprechte vriendenclub.

Maar tactisch... daar haperde er toch nog wel wat vond ik.

Een Nederlandse wisselspeler kreeg voor hij opkwam nog een 15-tal pagina's tactiek te zien. Van Wilmots kregen ze ... een schouderklopje. Het ene uiterste tegen het andere ja maar vooralsnog zitten de Nederlanders nog steeds in Brazilie eh?

Een toptrainer maakt van de Belgische ploeg een superploeg want draai of keer het zoals je wil; de Belgische ploeg barst van het talent. En dat is er veel te weinig uitgekomen dit WK.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden