Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2015, 17:42   #13
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.813
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
1)
Vrijheid van mening is één zaak. Beledigen is een andere zaak. En hoffelijkheid is nog een derde zaak.
Niet akkoord. Meningen kunnen zeer beledigend zijn, dus staat vrijheid van meningsuiting gelijk aan vrijheid van beledigen.

Ik heb een uitgesproken mening over de levensloop van de profeet, en de grondwet staat mij toe om die mening uit te spreken. De Koran staat het echter niet toe, omdat de Koran een monopolie op de werkelijkheid wil.

Aangezien ik geen Islamiet ben vind ik dat ik het recht heb om mijn mening over de profeet uit te spreken. En op zijn minst om zijn gedragingen in twijfel te trekken. Zo staat er in Hadith dat Mohammed 50 plus was toen hij seks had met Aïcha die 9 jaar oud was.
Etienne Vermeersch heeft dit erkend en vele imams hebben het zelf toegegeven. Maar als ik Mohammed een pedofiel noem op basis van pedofiele gedragingen, dan haal ik het einde van de week niet meer.

Ik weiger toe te geven aan de censuur en de intimidatietechnieken van de Islam. Moest Mohammed op dit moment in Europa leven, dan zat hij jaren in de cel voor meerdere misdaden.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 januari 2015 om 17:52.
Eurosceptic is offline