Discussie: Philip spreekt
Los bericht bekijken
Oud 27 november 2004, 13:56   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Citaat Prins Philip in Kanton 27/11

Ik wil dat iedereen die dit hoort dat zeer goed begrijpt en zeer goed onthoudt dat we als België moeten naar buiten treden en dat de gewesten méér moeten samenwerken
...
.
Weet ge dat nu nog niet: iedereen die hoog geboren is, begint iedere zin met 'ik wil'. In 't Frans zeggen ze dat zelfs in het (koninklijk) meervoud, maar zo goed Nederlands kan ie niet, om het werkwoord willen te vervoegen.

Dat de gewesten meer moeten samenwerken is komplete nonsens: een bedrijf kan er evengoed belang bij hebben om goed samen te werken met een bedrijf net over de Nederlandse, Franse, Duitse .. grens om met de best mogelijke aanbieding de Chinezen te verleiden tot zakendoen.

Besluit: die kwabbernoot zit daar op dienen boot in China aan binnenlandse politiek van twijfelachtig alooi te doen.

ps: ge weet toch hoe Flupke zijn brevet F16-piloot behaald heeft? Onder volledige verdoving !!
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 november 2004 om 13:57.
De schoofzak is offline