Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2020, 12:22   #68
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Is het een technische kwestie?

Of is het een taalkwestie?

Indien het de taal is (Frans) heb je volkomen gelijk.
Maar dit onderwerp wordt helaas zo goed als niet gevolgd door onze Nederlandtalige kranten.

Aangezien dat RASPOUTINE dit onderwerp van gesjoemel niet wil lossen kan het schijnbaar alleen maar in het Frans.

Excuses daarvoor.

Vlaamse kranten schijnen niet de beseffen dat met het verder bestaan van de Vlaamse transfers er in elke euro NETHYS er een deel Vlaams geld inzit.

Komaan Vlaamse kranten wordt wakker dit gaat over welvaart geld die wij graag afstaan aan onze Waalse vrienden maar niet voor elk gebruik..

Hopen dat dit voldoet aan jouw opmerking?


Veel trololo op dit forum. En af en toe wel een opmerking dus die aantoont dat er één Vlaming is die jou leest. Gewoonlijk beperkt dat lezen zich tot het lezen van hun eigen one-liners.
En af en toe een enkeling die van zichzelf beweert dat hij de man van de trololo is. Voor de rest geen enkel spoor van debat.
Je mag het niet te moeilijk maken.
Ook ik heb het er lastig mee hoor.
Maar ik ben dan wel dement. Dit als verontschuldiging dan.
Maar moet ik nu veronderstellen dat dit hele forum ook bewust dement is?
Ik besluit dat uw proza misschien wel moeilijk is maar om een debat te starten over sommige zaken die U meldt gebeurt niet omdat de inhoud niet past in de opties waarom sommige deelnemers hier komen kakelen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden