Los bericht bekijken
Oud 1 april 2020, 16:24   #28
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Tot voor eind 2018 kwamen ze daar nog min of meer mee weg, maar toen ze gingen lopen was het over en uit. Bardogan is al véél te lang partijvoorzitter, Bourgeois is in niks meer de beschaafde gezond rechtse man die hij ooit was (want waarom ging hij anders akkoord met bij die soortenfractie ECR te blijven) en wat was Bardogan maar wat blij toen Peumans ermee stopte. De enige nog redelijke figuur is Wilfried Van Daele.

Er zijn best wat flaters geweest daarvoor ook: Bracke kamervoorzitter maken (en eigenlijk gewoon die vent in het algemeen), Jan Becaus voor de senaat ten koste van iemand als Huub Broers, de SNP "losers" noemen, het kaltstellen van Vuye & Wouters.

En natuurlijk nog twee (latere) topblunders: 360 graden draaien over carnaval en zionist Freilich op een verkiesbare plaats zetten.

Ook geweldig was het moment toen Sander Loones even ging gelanceerd worden, maar die was zo zwak in debatten dat dat snel voorbij was.

En over de perikelen in "mijn" afdeling ga ik zwijgen.
Ik heb altijd respect gehad voor Lous Ide als arts en zijn standpunten.

Maar die is de laatste tijd ook helemaal afgegleden in het NVA populisme. Zijn twitterfeed is niet te onderscheiden van iedere andere NVA broodschrijver. Triestig.

Bourgeois is inderdaad nog zo een geval: een conservatief, maar een man die "deftig" was, nu begint die ook al mee te draaien in die desinformatiecampagne.

Onze ex-burgemeester van Riemst die heeft dat in de mot en is op tijd vertrokken. Om een of andere reden kan ik die man nog erg apprecieren, hij is gematigd en denkt na voordat hij iets zegt. En hij durft kritiek te geven als hem iets niet zint, ook binnen de eigen partij.

Vuye fileert de NVA op Twitter trouwens op regelmatige en efficiente manier. Die weet perfect hoe hij de vinger op de zere wonde moet leggen.

Mijn insteek: de verliezen in de verkiezingen en in de peilingen maakt de NVA zenuwachtig. Heel zenuwachtig. En nu ze in de irrelevantie vallen, door federaal niet mee te mogen doen (en het zwaartepunt van deze crisis ligt federaal) vertaalt zich dat in constante media initiatieven die volgens mij meer slecht doen dan deugd. Bvb Depoortere die zich voordeed als VTM journalist om op de tarmac te mogen van de luchthaven van Luik....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden