Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2019, 11:28   #52
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Enkele grote redenen dat er mensen in moeilijkheden zitten hebben totaal niets met de economie of de politiek te maken. Vooreerst kan ik al opnoemen/ De ECHTSCHEIDINGEN. Hetgeen samen gekocht en nog niet betaald is wordt dan met veel ruzie en tussenkomst van dure advocaten met veel verlies verdeeld.
Als er dan kinderen zijn en gewoonlijk is dat nog het geval, komt er nog een derde belangrijke persoon bij. ALI MENTATIE slaat altijd een zwaar gat in de finantiën.
Verder VERGOKKEN de Vlamingen vorig jaar een slordige drie kwart miljard Euro.
Groter BOUWEN dan het beschikbare budget is een gekend fenomeen bij architecten en bouwfirma's.
Dan zijn er nog de JUNKS die moeten krabben om hun dagelijkse dosis te kunnen snuiven en een pak ALKOLIEKERS. Een laatste groep is de groep die fysiek wel kan maar toch niet wil werken omdat het zoveel gemakkelijker is als je maar aan te kloppen hebt bij het OCMW. Als je die hele groep samentelt kom je inderdaad in de buurt van één op de drie die het finantieel moeilijk hebben. Wat ik me afvraag is.....Moet ik me daar schuldig bij voelen?? Persoonlijk denk ik van niet.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 3 februari 2019 om 11:31.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden