Discussie: belastingen
Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2008, 19:54   #128
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Kijk je kan altijd zuiniger leven. Je moet jezelf leren beheersen ? Koop de dingen die je nodig hebt, en die nuttig zijn... EN je zult verstelt staan hoeveel geld je overhebt. Je relativeert ook geweldig de reclame...

Ik kan morgen een flatscreen kopen, maar mij oude TV met een bruine vlek op de beelbuis rechtsboven blijft staan tot hij de geest geeft, en mijn vorige TV was 17jaar oud als ik hem na twee herstellingen weggedaan heb.

IK kan morgen een nieuwe auto kopen, maar ik rij ermee tot de leidingen doorroest zijn en de rubbers verstorven zijn.. Mijn auto gaat naar marocco als hij versleten is.

Ik kan morgen een hippe GSM kopen, ik heb geen... Belgie telt 11.5Miljoen abonnementen, als kleuters eruitgelaten worden is dat vermoedelijk 1.2 abonnementen per volwassen belg.... Een getal waar ik toch eventjes in mijn haar krab, want blijkbaar zijn we allemaal zo slordig dat we bereid zijn twee abonnementen te betalen ???

Ik kan morgen een vliegvakantie naar turkije kopen, en toch ben ik met de oto naar zuidfrankrijk gerotst en verbleven in een sta caravan...

koop wat je nodig hebt...

Ik heb het hier nogal gezegd , als alleenstaande is er geen geld voor ne wagen geene kleine , geene grote , geen occazie en geene nieuwe !!!!!

Gsm is wel nodig om bereikbaar te zijn


En op reis gaan moet ik ook al niet doen ( al 7 jaar niet meer geweest )


Plus huisje verbouwen = bijna alles zelf doen
pibo® is offline