Los bericht bekijken
Oud 13 november 2019, 00:08   #18672
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Jaja maar hij gaat nog verder en hij zegt nog wat meer:

"Zaken die opvallen zijn bijvoorbeeld dat het leger nu impliciet toegeeft dat ze zich wel degelijk met ufo’s bezighoudt. Alleen worden ze nu geen ‘ufo’s’ (unidentified flying objects) meer genoemd, maar ‘UAP’s’ (unidentified aerial phenomena). Waarom die veranderende terminologie?
De term ‘ufo’s’ staat voor velen gelijk aan het ‘geloof’ in buitenaards bezoek. Mij wordt bijvoorbeeld vaak gevraagd of ik ‘in ufo’s geloof’. De impliciete vraag is dan of ik geloof dat de aarde bezocht wordt door buitenaardse wezens die zich voortbewegen in voertuigen die worden waargenomen en die niet in termen van conventionele verklaringen (planeet, ISS, vliegtuigen, Thaise lampions, etc.) kunnen worden verklaard. Zeg je dat je daarin gelooft, dan word je al gauw weggezet als een ‘ufo-gekkie’. Dat heeft ook het Amerikaanse leger gemerkt. Vandaar dat de terminologie ‘ufo’ is ingewisseld voor ‘UAP’.


Op CNN lijkt woordvoerder van de marine Gradisher dit te bevestigen. CNN schrijft:
Gradisher said the Navy’s transparency about unidentified aerial phenomena, or UAP, is largely done to encourage trainees to report “incursions” they spot in the airfield, which threaten pilots’ safety.

Dat is een opvallend statement, en wel om twee redenen.

Allereerst wordt hier expliciet gezegd dat de waargenomen UAP’s een ‘bedreiging’ vormen ‘voor de veiligheid van de piloten’. Er wordt niet gezegd waar die dreiging precies uit bestaat, maar dit is volgens mij voor het eerst in de geschiedenis dat het Amerikaanse leger zo duidelijk spreekt over een dreiging die van UAP’s uitgaat. Ten tweede wordt gezegd dat de openheid van het leger voor ufo’s/UAP’s bedoeld is om ‘trainees’ aan te moedigen vooral melding te doen als ze iets eigenaardigs in de lucht hebben waargenomen. Met andere woorden, het leger vraagt hier nadrukkelijk om meer meldingen! Dat betekent echter dat het leger zich wel degelijk met ufo’s/UAP’s bezighoudt, iets wat het leger officieel altijd ontkend heeft, officieel omdat er geen aanwijzingen waren dat ufo’s een bedreiging voor de Amerikaanse veiligheid vormden. Blijkbaar is bij het Amerikaanse leger nu een knop omgegaan. Dat is niets minder dan fenomenaal!


Maar daar komt nog wat bij. CNN vermeldt het volgende terloops:
This is all about frequent incursions into our training ranges by UAPs,” he [= Gradisher] said.Those incursions present a safety hazard to the safe flight of our aviators and the security of our operations.” The public clips capture just a fraction of the frequent incursions Navy training ranges see, he said.


Opnieuw zeer opvallende uitspraken! Want Gradisher spreekt hier over frequent incursions into our training ranges by UAP’s. Met andere woorden, er wordt hier toegegeven dat er regelmatig ufo’s worden waargenomen bij installaties van het leger! Maar sterker nog, Gradisher stelt dat de drie video’s die nu zijn vrijgegeven capture just a fraction of the frequent incursions. De drie video’s zijn dus het topje van een ijsberg, en dit wordt nu expliciet door een woordvoerder van de Amerikaanse marine bevestigd.

Het is dus niet langer de vraag of ufo’s bestaan. Ze bestaan, zoveel is wel duidelijk. Het is nog wel de vraag wat die ufo’s/UAP’s zijn. Is het buitenaards bezoek? Of is het hoogstaande technologie van een aardse mogendheid? Dat laatste lijkt me tamelijk onwaarschijnlijk, omdat de geheime diensten hier toch al lang iets van zouden vermoeden. Dus toch buitenaards bezoek? Meer onderzoek naar ufo’s/UAP’s is nodig, en zal er nu onvermijdelijk komen. De enige voorzichtige conclusie die we denk ik op dit moment kunnen trekken, wordt geformuleerd door M.J. Banias op de website van Vice.com:

If the most advanced and powerful military on the planet bumps into objects in its own airspace that it cannot identify, everyone should be a little worried. "




Lijkt me ook. Kortom, een zeer wijze kijk op deze problematiek van die Smedes. En zoals ik reeds stelde: de debunkers krijgen het steeds moeilijker en moelijker. Maar dit is maar het begin: debunkers worden ooit plat gedrukt met hun rug tegen de muur. Dat zit er gegarandeerd aan te komen.
Die (en de rest van de alu-hoedjes) mag zoveel zeggen...het bevestigt enkel wat ik je reeds kwam te stellen : spijkers op laag water zoeken om hun eigen in het leven geroepen disclosure-dogma te blijven veoden

Er is fundamenteels niks veranderd al die tijd.
( op misschien het belangrijke gegeven dat de teller "weer niks" blijft toenemen )
De laatste 'wendingen' zeggen enkel dat het gaat over authentieke beelden van ufo's
Ufo's vliegen al vanaf de intrede van het begrip rond en betekenen niets meer of niets minder net omdat er niks over geweten is BEHALVE voor de alu-hoedjes dan...die zien er gelijk schotels en groene mannetjes in.

Geen enkel bewijs noch indicatie dus dat het over tuigen zou gaan, laat staan over de hen toegeschreven vergaande sterrenverslindende technologieën ( blijkbaar is dit heerschap al bereid fundamentele fysische kennis overboord te gooien ) alleen maar om ze zulke spectaculaire truckjes te laten doen.

Erger nog men benadrukt dat dan nog eens door over UAP's te gaan spreken (wat tot minder foutieve interpretaties en geen historische connotatie zou moeten leident) ... enr dan nog slagen de alu-hoedjes erin dat opnieuw volledig te recuperen...dat wordt dan gelijk bezien als een de volgende stap om ons voor te bereiden over de vermeende toekomstige mind-blowing disclosure.

Ik weet begot niet of dat nog nodig is na zoveel decennia's alu-hoedjes gezever...de meest vreemde zaken zijn al gezegd

Mijn inziens wordt het eerder een soort disclosure moment voor de alu-hoedjes als men eindelijk bereid is wereldwijd dat zootje in heropvoedingskampen elementaire kennis bij brengt
praha is offline   Met citaat antwoorden