Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2007, 15:13   #5
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Eerder zei u al dat niet iedereen in het VB dezelfde ideeën heeft. Waarom weigert u het dan u te profileren met uw eigen persoonlijke ideeën door systematisch naar "het programma" te verwijzen, alsof iedereen in het VB maar een stelletje ja-knikkende robotten zijn zonder eigen mening.

Ikzelf ben bijvoorbeeld principieel tegen het multi-culturalisme en voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen. Ik ben voor een strengere behandeling van criminelen maar eveneens tegen de criminalisatie van marihuana. Ik ben uitdrukkelijk tegen abortus maar heb geen probleem met euthanasie. Verder vind ik een nadruk op het gezin als hoeksteen van de samenleving een must en ben ik tegenstander van homohuwelijken en adoptie door ongehuwden. Ook vind ik dat kinderen terug strenger zou moeten opgevoed worden, zowel thuis, op scholen als in de jeugdbeweging.

In welk van bovenstaande punten kunt u zich persoonlijk vinden en welke niet. In hoeverre wijkt u daar af van de partijlijn? Welk lid of welke leden van uw partij komen het dichtst in de buurt van de idealen die ik hier beschrijf?

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 19 januari 2007 om 15:13.
IlluSionS667 is offline