Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2019, 00:15   #112
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Inmiddels gaat 80% van het topic naar GeertVDB die alles volpropt met leugens en kinderachtige verwijten. Dat doet hij trouwens in elk topic dat pedo's betreft.
Wow, dit kan tellen als misselijke insinuatie. Ik kan mij vergissen maar dit is de eerste draad waarin ik deelneem dat iets in de verte met pedofilie heeft te maken. En ik zit hier al 5 jaar op dit forum.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht

Voldongen feiten (flight logs, afwezigheid veiligheidsdiensten, liegen over het aantal vluchten) worden als een soort geloof afgeschilderd,
Logs kan het kleinste kind namaken, wie zegt dat hij liegt? Gij gelooft iets waarvoor géén bewijs is. Bvb foto's of video's van Clinton in actie, getuigenissen van slachtoffers. Ge hebt NIKS! NOPPES, Géén KNIJT!
Dus het is een geloof. Dat ge hier probeert te verspreiden. Zonder succes!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
waardoor een eerlijke discussie tot rotzooi herleid wordt en derden belemmerd worden in hun zoektocht naar de werkelijkheid.
De werkelijkheid! Geen enkel van uw ontelbare complotten zijn ondertussen uitgekomen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Pontifex is volgens mij met pensioen
Wat ist? Ge hebt al verschillende keren te vergeefs op het rood driehoekske zitten drukken?

Geweldig!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden