Los bericht bekijken
Oud 19 september 2019, 10:06   #912
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wa? Niks!!

het heeft te maken met forummers die enkel voor 1 onderwerp op dit forum zijn, en anderen proberen te bekeren.

En aangezien ik op ongeveer elke draad zit, en alles mij interesseert, kom ik overal fundamentalisten tegen.

en die debatteren op opvallend gelijkaardige manier.
En weer maar blijf jij hameren op iets waar ik niet van snap wat het probleem is.

Waarom lig jij altijd te mekkeren op mensen die op dit forum maar over 1 onderwerp praten? Wat is daar mis mee?

En waarom ben jij zo gefocust op religie? Waarom moet jij elke pro- discussie en argumentatie altijd klasseren onder 'bekeren'? Heb jij een obsessie ofzo?

En wat maakt jou zelf beter? Jij ijvert voor cannabis in de illegaliteit te houden. Wat is daar minder 'bekeren' aan dan wanneer ik ijver voor het omgekeerde? Als de pro's in jou ogen fundamentalist zijn ben jij dat evenzeer hoor.

Echt jongen, het trolgehalte druipt er de laatste dagen weer in dikke slijmlagen vanaf. Ofwel begin je over vanalles en nog wat dat niks met cannabis van doen heeft, ofwel zuig je wat cijfers uit je duim ofwel kom je weer met je obsessie over religie en is iedereen die pro is de rest aan't 'bekeren'...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden