Los bericht bekijken
Oud 4 november 2018, 21:01   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard Enorme toename van uitgebuite Nederlandse meisjes door meest islamitische mannen

Enorme toename van uitgebuite Nederlandse meisjes door meest islamitische mannen.

Citaat:
Uit een onderzoek dit jaar van de krant AD bleek hoe 1400 heel jonge meisjes gepaaid en misbruikt worden door overwegend mannen met een migratieachtergrond.
Citaat:
Uit onderzoek blijkt dat 89% van de pooiers een migratieachtergrond heeft en 60% zijn moslims. Ze paaien jonge en kwetsbare meisjes op internet en stellen ze te werk als prostituees.
Hoe dacht u anders dat die allemaal aan hun grote Mercedes/BMW geraakten op héél pril jonge leeftijd?

In sommige gevallen heb ik er eigenlijk géén compassie mee met dat soort van vrouwen want ze trappen er met open ogen in en zijn meestal héél snel om met vreemdelingen mee te lopen.

Het levendige bewijs daarvoor is: kijkt u maar eens rustig rond op straat als u even uit wandelen gaat.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden