Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2015, 13:24   #497
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Peche, ik raad je aan je discussie eens te voeren op http://www.internationalskeptics.com/forums/.
Op dit internationale skeptische discussieforum kan je je theorie kwijt en ga je wetenschappers tegenkomen die meer in de diepte op een serieuze manier met je kunnen discussiëren. Wie weet ontvang je binnen afzienbare tijd de nobelprijs en kunnen we de evolutietheorie als fossiel in de kast steken.
Ik heb geen theorie. Ik heb een fossielenverslag, of DNA verslag of wetenschappelijke thesis nodig het onderzoek klaar en duidelijk voor de dag brengt.
Niet zoals Dawkins in zijn boek een paar voorbeelden geeft, en als ik dan op het internet ga kijken naar hun fossielen, er moet op uit komen dat het essentiële stukken mist. Zoals de vin.
Je kan deze ook niet met een soort daarvoor of daarna vergelijken, want die verschijnt maar pas tientallen miljoenen jaren later in een geheel nieuwe vorm.
Ik vraag mij dan af : hoe?

Degene die wel in kaart te brengen zijn, tonen ons aan dat ze een richting uit evolueren.
En dat wil dus niet zeggen dat vissen over 500 miljoen jaar tijd mensen worden.
De longvissen van honderden miljoenen jaren geleden zijn niet veel anders dan de longvissen van vandaag.
Peche is offline   Met citaat antwoorden