Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2017, 10:41   #231
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Een andere voordracht, dus.

Edoch, het pamfletje dat u bij uw «andere voordracht»-post voegt is identiek aan dat van onder andere uw posts 106 en 116 die over uw eerder door uw «vrienden» afgeschoten voordracht gaan.

U bent hier ongetwijfeld de enige (één enkele alter ego uitgezonderd) die vindt dat dit er uitziet als iets van professionals die weten wat ze doen……...

Bijlage 106830
De andere voordracht moet nog samengesteld worden door Guy ,de oude voordracht blijft voor de boekhouders (gratis voor klantenwerving)

De andere voordracht is betalend en bedoeld om bijkomende inkomsten te genereren.

Advocaten worden niet geweerd op de voordrachten maar worden niet meer expliciet uitgenodigd vanwege de conflikt situatie tussen mijn mathematische aanpak in het construeren van sterfhuisconstructies

Onderstaande boeken zijn de enige boeken waarin je leert hoe een axiomatische constructie op te maken ,ze liggen al jaren naast mijn bed en zijn volledig door mij gekend.
Bijgevoegde afbeelding(e)
  
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden