Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2019, 20:21   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard Asielzoekers krijgen geen voorrang meer bij toewijzing woning in Castricum

Asielzoekers krijgen geen voorrang meer bij toewijzing woning in Castricum.

Als het aan de gemeente Castricum ligt krijgen asielzoekers binnenkort geen voorrang meer bij de toewijzing van sociale huurwoningen ten opzichte van andere woningzoekenden in de Noord-Hollandse plaats.

In 'ons' land ligt dat even iets anders dacht ik want daar krijgen ze wel voorrang en de nodige andere voordelen ten opzichte van de eigen bevolking.

U denkt waar haal je dat vandaan Uni?

Wel zoals u met zen allen al wel weet ga ik al wel eens op bezoek bij vrienden die in Antwerpen aan de Linker-oever wonen en daar zie je op huidig ogenblik tal van sociale woninggebouwen afgebroken worden en opnieuw opgebouwd worden.

Wie daarna de woonsten betrekken, dat is vrij duidelijk te merken na de werken aan de gebouwen, allemaal vreemdelingen.

En naast dat alles toch nog even dit:

België als Beloofde Land voor Palestijnen – met dank aan Belgische gastvrijheid.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2019 om 20:24.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden