Discussie: Zelfstandige
Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2009, 10:44   #5
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad...
Schandalig hoe die andere bende hypocrieten het VB aan banden leggen, vooral de toegang tot de media blokkeren zodat ze zo weinig mogelijk contact kunnen maken met de bevolking via kranten en vooral tv, enkel iets erover te zeggen hebben in negatieve vorm, zoals we hierboven weer kunnen lezen als voorbeeld. Indien men die vraag stelt dan is dat omdat de "andere democratische partijen" er ook niet veel of niets van bakken, tenzij niet na gekomen beloftes... en dan gaan kappen op een partij die door hen aan handen en voeten gebonden wordt???? Ernstig of hypocriet???
Mogen we stellen dat veel mensen die de "stemtest" van DS doen, tot hun eigen verbazing uitkomen bij het VB?
Volledig mee eens met jouw mening en dan spreken ze van een democratisch land dus is mijn stem een proteststem met name VB.

Nog een tussendoortje, ik heb onlangs een reportage gezien over islam van zelfmoordopoffering en was een schande hoe een jonge islam van +- 12 jaar zijn leven wou op offeren en dat wij, de niet-gelovigen maw wij moesten kapot. Dat zijn de letterlijke woorden die hij heeft gezegd. Maar ja, dan vraag ik mij af wie er racist is ? ALs ze ons geloof niet respecteren, waar gaat dat eindigen???? Het is schrijnend om vast te stellen dat de zogezegd democratische pârtijen de waarheid niet willen zien. Spijt komt meestal te laat dus .......
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee

Laatst gewijzigd door YVAN : 5 mei 2009 om 10:44.
YVAN is offline   Met citaat antwoorden