Discussie: Zelfstandige
Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2009, 07:22   #11
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
ik ben zelfstandige en ik stem VB .... niet zoeer omdat het VB iets specifiek voor de zelfstandigen zou doen maar omdat het VB de enige partij is die waanzinnige verkwanseling van overheidsgeld aan banden wil leggen.

geen geld meer voor gestapo centra, geen geld meer voor geregulariseerden en illegalen, geen geld voor snel belg fabricaten, geen geld voor multiculindustrie, geen miljardentransfers naar wallonie.


het VB is de partij van het elgemeen vlaams belang en daar zal ik als vlaming en zelfstandige enkel voordeel bij hebben. bovendien zijn wel als zelfstandigen enkel gebaad bij meer veiligehid gezien zelfs in cnetrum setden jongerenbendes rondhangen en de koopcentra verpesten.


Deel jouw jouw mening, ik ben ook zelfstandig al 17 jaar, 9 keer ingebroken en 9 diefstallen, 2 overvallen, carjacking, want ik stem ook VB uit frustraties van al de wantoestanden en niet uit racistische redenen zoals sommige redenen, maar omdat ik niet blanco wil stemmen = verloren stem maar ik wil opkomen voor mijn echte land zoals het vroeger was. Wat is daar nue verkeerd aan ? In de grondwet staat toch in dat elke belg voor zijn vaderland en/of moederland moet opkomen, verdedigen etc. ......

Wat doen ze eraan ? niets en nog eens niets, straffeloosheid in belgie.

Ik was vroeger CVP, dan VLD maar nu is de maat vol. Het is weldra verkiezingen en dan zullen ze mij wel weten wonen om aan hen eens te denken. Laat dat laatste maar.
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee

Laatst gewijzigd door YVAN : 7 mei 2009 om 07:25.
YVAN is offline   Met citaat antwoorden