Discussie: Zelfstandige
Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2009, 08:00   #18
YVAN
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 25 juni 2002
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manuel Bekijk bericht
Is het dan zo dat u eigenlijk helemaal niet achter de standpunten van het VB staat ?
Als dat zo is, wat als het VB dan toch genoeg van die 'proteststemmen' kan verzamelen, en aan de macht komt ? Dan ga je gegarandeerd op je bek, dus...
Eerst iets bereiken en dan pas juichen, daar kan iedereen het volgens mij, alleen maar mee eens zijn. Maar dat klinkt niet meer geloofwaardig als u uw stem geeft aan een partij die niets doet om ook niets te bereiken.
Of misschien kan mevrouw Michiels eens een overzicht geven van de positieve acties die de verkozenen en afgevaardigden van haar partij verwezenlijkt hebben ?

Wat doen de andere partijen ? OOk niets.

Vb krijgt geen kans om hun te bewijsen.

Ik stem gewoon VB omdat het cordon sanitair ondemocratisch is. Al de partijen die voor het cordon zijn, willen gewoon hun postjes in eigen belang behouden en hun blijde boodschap verkondigen. Voorst ons wat wijs maken want de kas is toch leeg. Blanco stem doe ik niet wat is het alternatief dan ?
Het volk straft een partij op hun bewezen diensten en niet omgekeerd. Dat is pas een echte democratie maar nu is een dictatuur land dat verdeelt is onder de partijen die voor het cordon zijn.
__________________
100 % vrije meningsuiting = echte democratie en daar doe ik aan mee

Laatst gewijzigd door YVAN : 8 mei 2009 om 08:01.
YVAN is offline   Met citaat antwoorden