Los bericht bekijken
Oud 12 september 2013, 17:39   #55
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Ongelooflijk in deze tijden dat er nog lieden zijn die hun afgunst niet beter kunnen onderdrukken.
Velen, zoals ik, nemen de trein om nog wat te kunnen werken/voorbereiden. Iets wat in de auto moeilijker is en zelfs gevaarlijk.
Daarom betaalt men ook wat meer om rustig bezig te kunnen zijn.
De rust in 1st klasse is dan niet overbodig.
Lieden die in de trein niets liever doen dan klaverjassen of luidruchtig uit een breed geplooide krant voor heel de wagon de voetbalesbattementen van hun uitverkoren boetbalclub absoluut willen voorlezen kan men dan missen als de pest.
Men betaalt er tenslotte voor.
Van mij mogen die meer-betalers gerust genieten van hun duurbetaalde rustige zitplaatsen....zolang de anderen niet verplicht worden om op bepaalde momenten bijeengeperst te staan, hopend dat er niet al te veel heftig geremd wordt en de temperatuur niet zo omhoog gaat dat er iemand een flauwte krijgt....
Dat de 'gewone mens' beschouwd wordt als luidruchting, vervelend plebs....dat zegt, wat mij betreft, al genoeg over de mentaliteit van bepaalde van die zich boven dat plebs hoogverheven beschouwende eersteklassers
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden