Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2020, 15:42   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

In wezen gaat het er om dat terroristen vanuit welke hoek of kant het komt gekomen is of zij gekomen zijn niet in Europa op zijn plaats is want in de meeste gevallen zijn het haatkraaiers.

Laten we denken dat er onder die mensen nog anderen zijn die het zo niet zien of terrorisme niet hoog in het vaandel dragen en die zich min- of meer willen aanpassen aan de rules and regulations die van toepassing zijn in de EU qua samenleving en andere ...

Ik bedoel daar niet mee dat die mensen van 'goede wil' hun geloof of in wat zij ook willen geloven moeten laten vallen maar het opdringen aan anderen is er wel teveel aan dacht ik.

Van die mensen die in vrijelijk bestempelde als zijnde van 'goede wil' daar hebben zij zelf nog steeds geen enkel voorbeeld van gegeven of zij dat ook daadwerkelijk zijn of willen zijn 'van goede wil', integendeel.

Dus lijkt mij grenzen sluiten en diegenen uitzetten die alles overhoop willen zetten in de EU (andere landen)

Het 'Paard van Troje' mag een halt toegeroepen worden want als men dat niet doet zal het zwaard van Damocles weer boven onze hoofden hangen te bengelen.

p.s.

Zou jij geloven dat deze vrouw een imam is?

“Wij zijn het levende bewijs dat de islam moderniseert.”

Geloofwaardig of totaal niet???
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 25 februari 2020 om 15:52.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden