Los bericht bekijken
Oud 7 juni 2018, 18:07   #19028
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Neen, de realiteit zoals die bestaat om ons. Of zie jij die jailbird klachten indienen tegen de vele mensen die met zijn wedervaren, zijn lot, zijn belachelijke coiffure en al de rest spotten ?
Het is niet omdat iemand door een wreedaardig regime belaagd wordt, dat hij daarom ongelijk heeft.
Nu ja, er zijn er altijd die tegen de macht en tegen de verdrukkers aanschurken.
Je zult je goed voelen daarbij, zeker?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Uiteraard zie je dat niet, want die klacht zou kansloos zijn.
Natuurlijk, want hij zou moeten klagen bij het wreedaardige regime met gepolitiseerde rechtbanken.
Maar o zo vreemd, van zodra hij buiten de grenzen van Spanje is, zit er direct zand in de machine.
Dan lukt het precies niet zo vlot.
Hoe zou dat komen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hou je maar ver weg van commentaar op zaken die de wet betreft want het is overduidelijk dat je nooit enige cursus terzake volgde en je zit zomaar wat intuitief mee te keuvelen.
Jij wilt mij het zwijgen opleggen omdat ik het je knap lastig maak met je vooringenomenheid.
Mislukt.
Ik doe vierkant mijn ding, beledigingen of niet.
Ik zie trouwens dat je dat als excuus gebruikt om mijn vraag niet te beantwoorden.
Hoe kan het dat Llarena eventjes op zijn eentje beslist dat een eis waarbij hijzelf gewraakt zou worden, niet ontvankelijk is?
Is dat normaal in een rechtssysteem?
Ik zou verwachten dat in een rechtsstaat het op zijn minst een andere rechter is die dat beoordeelt en niet hemzelf.

http://www.lavanguardia.com/politica...-procesal.html
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 7 juni 2018 om 18:08.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden