Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2012, 08:53   #59
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Niets dan waardeloos onbenullig twijfelachtiger gepalaber.

Voor ware gelovigen is het verhaal veel simpeler, het gaat over liefde, vergevingsgezindheid, solidariteit en harmonie tussen de mensen.
Daar heeft de Kerk dan 2000 jaar over mogen leuteren, en nou is het dus wel genoeg geweest.

Hoogste tijd voor een nieuwe boodschap van de wedergeboren Jezus in harriechristus.
Citaat:
In plaats van daar door de eeuwen heen constant de liggen over redetwisten, missen jullie kansen om de massa over het ultieme en enig geldige samenlevingsmodel te overtuigen.
Zo is het: gebaseerd op Gods Rijk in de microkosmos en onze toekomst in het heelal.
Citaat:
Terwijl jullie steriel blijven discuteren, worden er overal op Aarde mensen vermoord
Nu: dat is altijd al gebeurd, en het aantal mensen dat aan ziekten sterft is vele malen groter.
Bovendien zijn er al veel te veel mensen op aarde.
Dus dat is echt niet het grootste probleem.
Citaat:
Ik schaam mij tegenover 'Jezus' voor mezelf en vooral voor jullie allen.
U hoeft mij echter niet te bedanken omdat ik niet zeker ben van jullie oprechtheid.
Je behoeft je echt niet te schamen tegenover Jezus, die nooit bestaan heeft en bovendien een gluiperd was, die mensen voor eeuwig laat branden in de hel als je hem niet lief hebt.

Schaam je tegenover harriechristus die de ware wedergeboren en enige echte Jezus is, die ook werkelijk bestaat en geen wraakzuchtige neigingen heeft.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden