Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2018, 09:49   #11043
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Japan was zowiezo verloren,
het probleem was dat 'verliezen' niet in de japanners hunne woordenboek stond. Google eens: 'japan' en 'gezichtsverlies'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
dit was niet nodig vanuit militair standpunt, en heeft het leven van 100000'en onschuldige mensen vernietigd.
uw mening daaromtrent is totaal onbelangrijk. De japanners hebben pearl harbour aangevallen (ook allemaal onschuldige slachtoffers), ze hebben daarna gewoon een stevig antwoord gekregen van de amerikanen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht



Tja, de Holocaust was ook zeer efficiënt...
och gast! Dat was het niet! Stopt met uwe debiele nonsens!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Je mag in Rusland ook zeggen dat Putin een lul is, of dat Stalin oorlogsmisdaden begaan heeft, en sommigen doen dat ook.
HAHAHAHA! Dan moet ge wel goed opletten wat ge drinkt en er geen vergif in zit. https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...lled_in_Russia
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Dus iedereen die kritiek heeft op het huidige beleid moet verhuizen? Of enkel de Belgen die van niet-Belgische origine zijn?
Sinds wanneer zijt gij een ander ras dan ik? Ik vraag mij enkel af wat gij hier doet? Ge vindt het hier niet goed! Wel, verhuis dan! Wat houdt u tegen?
Het probleem is dat uwen blablabla en uw gedrag niet overeenkomen. Ge vindt het hier slecht en toch blijft ge hier wonen. Welke rationele mens doet dat nu?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De VS, Israël, etc. hebben al veel vliegtuigen uit de lucht gehaald en krijgen geen sancties...
Geef eens een voorbeeld.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De grote meerderheid in bepaalde landen is tegen de sancties, moest de EU werkelijk zo democratisch zijn als ze beweren zouden landen niet afgedreigd worden en zou daar een open debat over gevoerd worden.



Dus U pleit voor sancties tegen Saudi-Arabië en alle landen die niet voldoen aan de westerse definitie van democratie?
Nee, maar als ze lijnvliegtuigen uit de lucht halen, en andere soevereine staten binnenvallen, dan wel!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht




3 mini-stadstaatjes vergelijken met het grootste land ter wereld qua bevolkingsaantal... U vindt dit ongetwijfeld een eerlijke vergelijking?
Is Taiwan een ministaat?? HK is zo groot als Vlaanderen. Andorra is ook een ministaat, en niet rijker dan Spanje of Frankrijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De nieuwe supermacht, binnenkort economisch, militair, etc. sterker dan de VS...
Het argument van de toekomst. Tja, gij hebt ne glazen bol. mag ik die eens lenen, ik zou de lotto willen winnen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden