Los bericht bekijken
Oud 22 december 2002, 22:49   #1
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Ik zal even de ergste gebeurtenissen uit de geschiedenis opsommen. De Islam is hier nauwelijks verantwoordelijk voor.

1. De Islam is niet verantwoordelijk voor 1 miljoen burgerdoden in Vietnam
2. De Islam is niet verantwoordelijk voor meer dan 50 miljoen doden tijdens WOII waaronder 6 miljoen vermoorde Joden tijdens de holocaust
3. De Islam is niet verantwoordelijk voor gebruik van het atoombom op burgers tijdens WOII waarbij een half miljoen onschuldige burgers zijn omgekomen
4. De Islam is niet verantwoordelijk voor het apartheidsregime in Zuid Afrika dat pas laat in de jaren 80 is afgeschaft
5. De Islam is niet verantwoordelijk voor meer 30 miljoen doden tijdens WOI
6. De Islam is niet verantwoordelijk voor eeuwenlange uitbuiting van het Afrikaanse continent door koloniale mogendheden.
7. De Islam is niet verantwoordelijk voor de wijdverbreide slavenhandel tussen de 16e en 19e eeuw waarbij negers als stront zijn behandeld
8. De Islam is niet verantwoordelijk voor de genocide van het Indiaanse volk in Noord Amerika.
9. De Islam is niet verantwoordelijk voor de genocide van de Aboriginals in Australie

Kortom, de christelijke/humanistische cultuur is verantwoordelijk voor bijna alle grote rampen in de geschiedenis van de mensheid. En toch wordt de Islam als het kwaad beschouwd? Alleen omdat er twee torens zijn omvergeknald? In mijn ogen zijn de christenen/humanisten nu de fundamentalisten. Ze willen ons dwingen om hun normen en waarden aan te nemen. Als de moslims het omgekeerde proberen worden ze voor extremisten uitgemaakt. In mijn ogen is er geen verschil tussen de Bin Laden's en de Vlaamse racisten die andersdenkenden/andersgelovigen hun eigen christelijke/humanistische waarden en normen willen opdringen. Belgie is toch een vrij land? Als ik Turks wil praten of traditionele Turkse kleding draag kan dat niemand wat schelen in een democratisch land. Daar zijn de fundamenten van de democratie op gebouwd. HET ENIGE WAT IK MOET DOEN IS MIJ AAN DE REGELS HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden